malaysia... i'm back in action.

hahahaha.... esok aku balik malaysia. dpt jugak tiket last minit. dlm pagi rabu aku touch down.
dah lebih 4 bulan nie. tak sabar nak tgk suasana kuala lumpur. transit kat doha selama 14 jam. apa aku nak buat esok, rasanya nak jln2 ke luar. hemm.. apa benda menarik kat sana yer?
kat sudan nie, aku ada beli gelang buah koka, tasbih n ada juga gelang tulang unta. hemm.. pada kawan2 jemput la datang rumah, boleh la ambik cenderamata dari sudan.
apa nak buat dlm cuti selama seminggu akan dtg. hemm.. mcm biasa la, agaknya, tgk wayang, lepak NZ maybe pegi melawat kawan2. lepas nie maybe ke miri, pipeline lagi, offshore atas barge. tak tau la berapa lama, mungkin 2-3 bulan jugak. hemm.. merantau lagi. ok la... nanti aku sampai malaysia aku sambung lagi. adios.

Comments

Popular posts from this blog

Bola Sepak & Diri aku.