Hati panas....

Panas, segala galanya panas! itu yg boleh digambarkan sekarang di bumi sudan. kerja2 pipeline dah habis, equip dah pack. filem semua dah hantar, tunggu masa nak balik. tapi perkabaran terbaru, aku masih kena tahan oleh pihak PDOC... kerja2 dlm plant, tapi bukan job aku. aku punya job offshore sahaja. bengang sgt sekarang nie, nak bwk keluar equip tak boleh. waktu nie la aku perlukan sokongan negara yg kuat mcm amerika... terus terang aku ckp, org sudan ni penipu besar. kalau la malaysia mcm amerika... aku harap, malaysia guna kan segala kekuatan utk selamatkan semua rakyat malaysia kat sini. cadangnya aku balik esok, tapi surat perlepasan dah ditarik balik, alasan yg kurang memuaskan... bukan kerja aku kat plant, dan takde langsung contract utk shamira dlm plant. tapi, org malaysia sendiri tak tolong org malaysia... harapkan lepas diri sendiri jer... melayu pula tu.... kenapa melayu tak mau bersatu! bersatu la melayu! utk kesejahteraan kita juga....

Comments

Popular posts from this blog

Bola Sepak & Diri aku.